Tuun himaan raskaan päivän jälkeen; En taas saanu nukuttuu kunnoll yöllä ja olin aivan puhki. Piti nousta 05.30 ja lähtee menee tuntia myöhemmin. Nukahdin välill tunneilla ja sähläsin minkä kerkesin. Skolen jälkee viel salill jaksoin käydä tunnin ja sitt fillaroin siis himaan. En sitäpaitsi ollu safkannu yhtmittää, no joo mandariinin.

Kaveri, joka asuu iha naapuiss, oli jo meill systerin kaa repimäss jotai vanhoi turhii papereit. Sisko on iha seko ja niin ärsyttävä ettei sitä voi tajuu ellei oo tavannu. Myöhemmin menin sen kaverin kaa (roskiskatoksen kautta) saunaan...siell en paljo raskasta paskasta elämää miettiny ja olin iha iisisti.

Tulin takas meille ja koiraa piti heti käyttää ulkona...oli varmaa täysikuu ja tyypillinen pääsiäis-sää. Sisäll sisko alko heti jauhaa jotai ett mä en mee ikinä koiran kaa ulos, siis wtf sanon minä?!

Sitt mutsi ki alko selittä ett sen pitää aina siivoo meiän jäljet ja sellast...vaik mä en yleensä kyll jätä mitää huoneeni ulkopuolell ettei kukaa ottais mun tavaroit...mutt mulle se raivoo aina. Tuntuu ettei sitä vois vähempää kiinnostaa mun jutut. Esim. mull oli ennen aina punaset hiukset...sitt värjäsin ne tummanruskeiks kesäks (ett ne sais vähä huilii)...eikä mutsi huomannu mitää.

Eniten ärsyttää ku kukaa tääll ei välitä muusta ku itestää. Ne tietää ett mull on taipumusta vaikka mihin mutt niille oon iha sama. Ku sanoin ett mull o ollu iha v****mainen viikko, se vaa vastas ett: nii meill kaikill ja alko taas valittaa sen jutuist ja muutosta ja AAARG! (siis me ollaa vast muutettu)

Sitte viel sellane piirre mutsilla, ett se meille puhuu sillai tosi valittavalla äänensävyll ja heti ku sen kännykkä soi (todella usein) se vaihtaa iloiseen ja rauhalliseen ääneen. Sen känny on sen elämä, siis se soi iha koko ajan, eikä mutsi välitä vaik jotai tärkeetä jäis kesken.

se siitä tällä kertaa