Mä kirjoitin mun toiselle blogi-sivulle tänää (beautiful darkness)...kävin serkuilla eka päivällä, leikkasin niitten tukat ja leikin kummipojan kaa...unohdin hetkeksi kaiken.....kaiken paitsi yhen asian....yhen ihmisen...
Hiukseni värjättiin tummanruskeiksi...kiitos kampaajille <3 menetin hermot tukkaan täysin sitä ennen....menetin hermot itseeni kokonaan. Torstaina oli siis tää...ja ku tulin koulusta klo 20 aikoihin...menin masennus-shoppaileen cittariin. Mukaan tarttui mm 6 kauhuleffaa ja hammastahna, jätskii ja nuudeleita...ja jugurtti -.- suunnillee 40 euroo meni siihe...jä mä ku oon niin pihi viel. Lunta oli tullu ja mä mietin junassa kokoajan sotaa...en tiiä miks.
Ei ois pitäny syödä tänää....tuli aivan sairaan paha olo vaik vaan perunaa söin...ostin serkulta laatikollisen punssipalloja mitä lie...osaisinpa vielä oksentaa haluamalla .__. voisin syödä niitä joku päivä...mutt en pysty kumpaankaan. Mä ottaisin kaikkien mun kavereitten kärsimyksen itelleni jos vaan voisin. He ovat mulle maailman tärkeimmät<3 seuraavat varsinkin: Yuki, Camu ja Nanna. Mä toivon joka päivä...että saisin kokea sen tunteen...jonka koin kerran saadessani halauksen yvstävältäni...tunsin että musta välitetään. Kaipaan sitä.