Heiz! tää päivä on ollu sekä siisti että ihan vitun syvält....Skoless sekoiluu niinku aina ja sitt sen jälkee shoppailimme Karjaalla kaverin kaa x) Ostin lävärin \,,/, ja muutama toinenki kiva krääsä.....byness kävin Nannan kaa cittaris....sitte metiköss ja sitt himaa

Katottii Nannan kaa Lady in the water- leffa...joka oli niii dääm outo 0.o juuh katottii salkkarit sitte ja saunaan mentii kaheksalt....siel oltii tunnin verran ja tulin himaa...rikoin mutsin uuen kysilakan vahingoss ja noh....lasipurkki eli iha pirstaleina -.- fäkk! mä oon nii kömpelö ett tappakaa mut! mä en jaksa enää itteeni ku mä sähellän kokoajan...enkä jaksa olla hereillä enää...vituttaa nii sairaan paljo ett AAAAARG!!!! Törsään rahaa masennuksen takia ja dataan...mikä vitun kiva elämä! Ei Helvetti sanon mä....eli tehkää palvelus ja KILL ME!!! vaik mä en haluu kyll oikeestaa pois kuitenkaa -.- joo moido