Mikä mussa on vikana ??? oikeest! Mä oon Yokon kaa, ainoo asia mitä mä tarviin. Silti mä teiniangstaan ku mikäkin tunnevammanen! Yoko lähti meiltä eilen 14 maissa...ja mä suorastaa juoksiin kotii ja itkin ilta kymmenee putkee. Mull oli samanlaine tunne ku joku rakas ois kuollu...tää o iha kamalaa </3 lähetin viestin siin 18.30 ett oliko tullu hyvin kotiin...en saanu vastausta .__. en oo vielkää saanu viestiä...mutt mä olin nii huolissani kunnes hokasin mennä kattoo hänen yhelle nettisivulle. Sinne hän oli kirjottanu lauantaina joten ainaki on ok....Mä en vaa voi ymmärtää tiettyjä asioita....totesin taas jälleen kerran ett mä pelkään liikaa kaikkee, pelkään rakastua ja pelkään että jään yksin. Ett Yoko jättää mut ku mä en saa näytettyy miten tärkee mulle on, ett se jättää vaik saisinkin kerrottuu/näytettyy -.- Mun ajatukset kulkee nii nopsaa etten saa niist kiinni enkä pysty kertomaan mitään tai toimimaan niin kuin ajattelen. Huomenna taas terapia, haluaisin sanoa suoraan etten halua mennä sinne enää, etten aio syyä pillereit turhaan! En oo ennenkään pystyny...mistä saan voimaa?? ainaki ryntään kouluun sen jälkee tapaa Yokoo <3 mä rakastan sua <3